Od distribuce léčiv do světa automatizace a CRM: Poznejte Štěpána Musila z Anabix CRM



 27. 12. 2023

S kořeny ze západních Čech, přes Prahu, Brno i Zlín, až k rodinnému životu u Břeclavi. Stejně jako barvitá byla cesta osobním životem, tak i ta profesní byla velká jízda. Obchodní ředitel společnosti Anabix CRM, Štěpán Musil, nechává nahlédnout nejen do svého života. V rozhovoru Štěpán prozrazuje, k čemu slouží CRM systém, jak přistoupit k výběru toho pravého a v čem spočívají jeho výhody.

Štěpáne, když se ohlédnete za svojí kariérní cestou, co vás napadne jako první? Jak vlastně započala cesta s Anabix CRM? Prozraďte čtenářům, kdopak je vlastně Štěpán Musil!

Pravděpodobně mě jako první napadne to, že to rozhodně nebyla nuda! Na pozici obchodního zástupce jsem si za posledních 20 let prošel několika zajímavými obory. Od distribuce domácích spotřebičů, přes léčiva, cukrovinky až po vzdělávání a dotace.

Postupem času jsem ale přišel na to, že tematika, která ve mně rezonuje nejvíc je marketing.

Marketing se mi zalíbil natolik, že jsem se rozhodl vrátit na půdu školy a dodělat si při práci dvě vysoké školy. Jednu v Brně, druhou ve Zlíně. V době studia jsem začal spolupracovat s Anabix CRM. A to mě přivádí do přítomného okamžiku. V Anabix CRM mě naleznete dodnes. Momentálně zde působím jako obchodní a marketingový ředitel.

Když se zrovna nevěnuji světu moderních technologií, podílím se na pořádání akcí podnikatelského klubu Smart Network. Tyto akce zároveň jednou měsíčně moderuji.

Vzhledem k nabitému pracovnímu týdnu přes víkend vždycky rád usednu u knížky nebo naberu čerstvého vzduchu na zahradě či v přírodě - což se dá krásně zkombinovat se sbíráním kešek.

 

Co se skrývá za zkratkou CRM, kterou má společnost Anabix v názvu?

CRM systém je digitální nástroj navržený tak, aby usnadňoval správu vztahů s klienty. Je to jakýsi virtuální společník pro firmy, který pomáhá sledovat a organizovat veškeré interakce se zákazníky. CRM pomáhá se sběrem a správou dat, což zahrnuje kontaktní údaje, historii nákupů, komunikaci a další relevantní údaje pro vaše podnikání. Firmy pak lépe chápou potřeby svých zákazníků a mohou poskytovat personalizovanější služby. Celkově řečeno, je to takový "manažer vztahů s klientelou" který pomáhá firmám efektivněji a účinněji komunikovat se svými zákazníky. Zároveň kroky, které vedou ke zlepšování vztahů systém automatizuje. Nemusíte si tedy pamatovat datum narození každého klienta, anebo blížící se schůzku. Od toho máte CRM, který vám důležitá data připomene. To v praxi usnadní život nejen vám, ale celému týmu.

 

Štěpáne, jaký je tajný recept pro výběr toho ideálního CRM systému a jeho následné implementace?

Implementace CRM do podniku může být klíčová pro růst a akvizici nových zákazníků. Když zjistíte, že vaše dosavadní pokusy o zlepšení byznysu připomínají spíše pád krajíce “namazaným dolů", je to možná ten správný čas. CRM systém dodá podnikání energii díky automatizaci a digitalizaci. 

Při implementaci je třeba mít jasnou vizi a stanovit si očekávání od systému. Začněte definicí potřeb a cílů, a zvažte velikost a typ vaší firmy. Proces lze rozdělit na menší kroky, seznamovat se s jednotlivými funkcemi postupně. Zkontrolujte bezpečnost dat a před zakoupením dejte šanci demo nebo bezplatné verzi. Zajímejte se o dostupnost školení a podpory, zjistěte si o zkušenostech ostatních uživatelů. Nezapomeňte ani na náklady a návratnost investice. Každá firma je jedinečná, a proto je důležité vybrat CRM systém, který nejlépe odpovídá specifikům daného podnikání.

Překonání počáteční skepse zaměstnanců z nového systému může být náročnější, ale s postupem času začnou chápat přínosy, jakými jsou usnadnění práce a zvýšená efektivita. V Anabix CRM to například chodí tak, že jsme vám k dispozici od začátku až do konce implementačního procesu, poskytujeme podporu online i offline. 

 

Co by o sobě Anabix CRM prozradil? V čem spočívají jeho výhody?

Anabix CRM nabízí variabilní uživatelské rozhraní, což usnadňuje jeho používání. Hodí se do nejrůznějších firemních prostředí. Systém umožňuje efektivní sledování komunikace s klienty, centralizované ukládání důležitých dat a poskytuje nástroje pro jejich následnou analýzu a report. Bezpečnost a přizpůsobitelnost systému Anabix CRM jsou další klíčové aspekty, které podporují jeho atraktivitu pro různé typy podniků. 

Automatizované procesy a správa dat umožňují firmám lépe porozumět svým zákazníkům a poskytovat tak personalizované služby. Anabix CRM pomáhá podnikům optimalizovat své operace a posilovat vztahy se zákazníky, což přináší měřitelné výsledky a konkurenční výhodu. 

 

Jakým firmám bude takový CRM systém nejvíc slušet?

Systém si nejlépe rozumí se start-upy, freelancery či malými a středními firmami. Je využíván v nejrůznějších odvětvích jako je realitní a finanční sektor, další oblasti poradenství, služeb, distribuce a logistika nebo obchod. Anabix CRM pro jednotlivé obory doporučuje specifická řešení, která odpovídají unikátním potřebám a požadavkům. 

 

Je možné si Anabix vyzkoušet?
Nejen, že ta možnost tu je – já osobně bych dokonce zkušební období více než doporučil. Našim zákazníkům poskytujeme možnost si vyzkoušet Anabix na 30 dní zdarma. Rádi totiž předcházíme tzv. kupování zajíce v pytli. Pevně však věřím, že tomuto CRM parťáku budete chtít věnovat více času než pouhý měsíc. :-) 


Autor: ( red )



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: