Příspěvky nebo příběhy - ovládněte sociální sítě




 28. 04. 2021   Komerční sdělení

Podnikáte a ke svým webovým stránkám jste připojili také sociální sítě? Zkoušeli jste někdy sledovat, jak lidé reagují na vaše příspěvky s fotografií a popisem, případně jak ostatní vnímají příběhy, které vypráví o vašich službách, značce, produktu nebo běžném životě? Víte, co ve skutečnosti prodává?

Pod nadvládou sociálních sítí

Jen málokdo z nás dnes nemá profil na sociálních sítích, kam patří Facebook a Instagram. Na těchto místech pak zveřejňujeme své fotky, zážitky, ale také zajímavé myšlenky, případně ukazujeme okolí fotky z dovolených. Často se však diskutuje, jak řešit sociální sítě z hlediska firmy a její politiky.

Příspěvky versus příběhy

Sociální sítě, mají oproti například webovým stránkám, kde najdete převážně delší texty, články a případně blog, za cíl rychleji oslovit a jednat okamžitě. K tomu slouží příspěvky i příběhy. Příspěvek je většinou kratší text s fotografií, na kterou odkazuje. Příběh může obsahovat anketu, otevřené otázky anebo odkaz právě na příspěvek.

Statistický vzorek

Z výzkumů vyplývá, že lidé čím dál méně čtou, a pokud ano, tak je musíte zaujmout hned na první pohled. A právě k tomu slouží fotka, případně příběh na sociální síti. Až pak se stane, že si kliknou na celý text pod fotkou a přečtou si ho. Podle statistik dokonce vyplynulo, že až 85 % uživatelů dává přednost příběhu před příspěvkem, konkrétně na sociální síti Instagramu.

Co lidé chtějí

Dalo by se tak říct, že v současné době patří mezi nejhledanější služby marketingu právě ty, které osloví širokou veřejnost právě na místech, kde lidé tráví nejvíc času. A tím bezesporu sociální sítě jsou. V současné době, abyste dostali čtenáře na svůj blog, je téměř nutnost mít sociální síť a z ní přímo na blog odkazovat. I tak se na váš Instagram nebo Facebook podívá uživatel několikrát denně a na blog nebo webovou stránku třeba jen jednou.

Kdy sledují sociální sítě

Pokud plánujete propojit své podnikání se sociálními sítěmi, snažte se na nich být aktivní. Je dobré oslovit potencionální klienty v průběhu dopoledne, kdy se často lidé dívají na své profily v době obědové pauzy. Další velký nárůst přichází večer před spaním.

Zvládnutý byznys

Využijte veškeré nástroje online marketingu k tomu, abyste představili své produkty a služby v tom nejlepším světle. Nebojte se oslovit digitální marketingovou agenturu a buďte vidět. Využijte těchto výhod oproti konkurenci a nabízejte něco navíc. Přibližte se svým klientům pomocí sociálních sítí.


Tento článek je placeným reklamním sdělením, který vyšel na objednávku. Máte zájem také publikovat na City.cz? Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@city.cz

605 933 807



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: