Papírové vizitky – proč je nevytlačila ani doba digitální?




 30. 03. 2020   Komerční sdělení

Ačkoli s dobou digitálních technologií mnozí věštili papírovým vizitkám brzký konec, nestalo se tak. Tyto symboly osobního kontaktu mají i v moderní době své čestné místo a rozhodně je nemůžeme považovat za přežitek. Jak je možné, že zůstaly tyto kartičky stále v kurzu?

Rozumí jim každý

Vizitkám rozumí lidé po celém světě. K potkávání v byznysu zkrátka neodmyslitelně patří, nahrazovaly by se proto jen velmi obtížně. Představují ten nejjednodušší způsob, jak na sebe někomu předat kontakt – rychle, snadno, z ruky do ruky.

Spolu s kontaktními údaji si dotyčný lépe vtiskne do paměti i vaši tvář a pocit, který při jednání s vámi měl. Někteří je dokonce doplňují i fotkou, aby si je příjemce rychleji s vizitkou spojil. Hmatatelné věci člověk zkrátka potřebuje i dnes, jsou přímočaré a dokonale prosté v tom nejlepším smyslu slova.

Jsou vždy po ruce

Jste-li obchodníci, pak jistě nosíte vizitky neustále při ruce, abyste byli schopni je kdykoli předat. S nimi jste totiž vždycky připraveni. Dejte si však pozor, ať je nelovíte někde po kapsách kalhot nebo saka.

Nejen, že to nepůsobí zrovna důstojně a elegantně, ale hlavně se může dost dobře stát, že vytáhnete zmačkané „cosi“, co má do vaší kvalitní sebeprezentace hodně daleko. Abyste měli jistotu, že kartičku předáte v té nejlepší formě a naprosto neznehodnocenou, pořiďte si vizitkář a žádná podobná faux pas vám nehrozí.

Ovlivňují první dojem

Správně vytvořená vizitka vám může vynést spoustu kladných bodů, dejte si proto na ní záležet. Snažte se, abyste jejím prostřednictvím zaujali a lidé si vás tak lépe zapamatovali. Nepokoušejte se být ale přehnaně originální, ať nepřekročíte správnou míru v kusu. Nemůžete si nechat na vizitku vytisknout cokoli, musí totiž korespondovat s vaším oborem a ladit s firemní identitou.

U právníků či lékařů by asi nebudila příliš velký dojem serióznosti barevná a hypermoderní grafika, zatímco u kreativců a umělců by jednoduchá, elegantní a černobílá vizitka naopak působila usedle a nezajímavě. Nechejte si proto s návrhem vizitek poradit od odborníků. Budete tak mít jistotu, že tím správným způsobem sděluje přesně to, co by měla!


Jsme City.cz - Nejlepší zážitky ve městě. A naší ambicí je usnadnit kvalitním lokálním podnikům život on-line a představit jejich nabídku na jedné on-line...

605 933 807



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: