Přinášíme nadílku novinek v on-line rezervacích, které Vám zpříjemní každý pracovní den!



 27. 12. 2022

Ještě než odhodíte telefon, zaklapnete pracovní notebook a oddáte se naplno vánočnímu veselí, rádi bychom Vám představili souhrn novinek, na kterých v posledních týdnech a měsících v City.cz pracujeme.

Citydiář každým dnem vylepšujeme o nové funkce. I na základě Vašich podnětů. Nejnovější série úprav přináší větší přehlednost a zjednodušení. Všimli jste si? Tady je souhrn těch nejzásadnějších novinek.  

 

Mějte přehled o odeslaných mailech

Jaké maily a kdy rezervační systém odeslal zákazníkovi? Nově je všechny vidíte přehledně přímo v detailu každé rezervace. Do budoucna i s náhledem každého odeslaného mailu a také s odesláním e-mailu přímo na míru konkrétnímu zákazníkovi

 

Hodnocení zákazníků je zpět

Často vzpomínaná funkce hodnocení zákazníků z první verze Citydiáře se vrátila zpět! Nově je dostupná i v nejnovější verzi rezervačního systému Citydiář 2.0. Nyní tedy opět stačí označit rezervaci jako odbavenou a v děkovacím e-mailu Váš zákazník objeví výzvu k ohodnocení spokojenosti. Začněte sbírat ověřené hodnocení Vašich skutečných zákazníků v profilu Vaší firmy na City.cz! 

Nový vzhled detailu rezervace

S přibývající funkcionalitou se detail rezervace stal tak trochu nesourodým shlukem informací. Tomu je konec. Po generální rekonstrukci naleznete všechny důležité informace ke každé rezervaci roztříděné do samostatných záložek, s kontaktní vizitkou klienta viditelnou na první pohled. 

 

Popište Vaši nabídku detailněji

Dlouho očekávanou změnou je také rozšíření počtů znaků, tedy delší popisky každé Vámi nabízené služby, produktu či voucheru. Nově navíc můžete Vašemu klientovi nabídku přibližit ještě detailněji i v samostatném vyskakovacím okně a rozvést popis zboží či služby klidně i na několik vět. Nechybí ani možnost vložení odkazu pro více informací na Vaší webové stránce. 

 

Méně (tlačítek) je někdy více

Pokračujeme také v postupném zjednodušování administrace rezervačního systému. Kde to jde, nahrazuje dosavadní tlačítko pouhý proklik. Méně tlačítek tak činí systém přehlednějším a věříme, že také intuitivnějším. 

 

Export rezervací do formátu XLS 

Zásadní novinkou je také možnost exportu rezervací do formátu XLS pro archivaci mimo prostředí internetového cloudu. Se zálohou tak máte jistotu, že i při výpadku internetu budete mít přehled o rezervacích Vašich zákazníků kdykoliv dostupný. 

A na jaké další novinky se můžete těšit v roce 2023?

Adam´S Bar&Bistro Třebíč

VIP zákaznické účty 

Zákaznické účty s možností nabíjení kreditů a přehledem rezervací pro zákaznika. Už nyní tuto novinku testujeme u vybraných partnerů a v prvních měsících roku 2023 je nabídneme jako součást zcela nových tarifů. 
Babu coffee Jihlava

Automatizace předplatného 

...aneb kovářova kobyla... znáte to. I na nás však dojde a v příštím roce vyměníme papírové smlouvy a šanony za automatizovaný systém. Ulehčení to bude i pro Vás - pohodlná obnova Vašeho tarifu platební kartou, bez nutnosti podpisu papírové smlouvy. Hurááá! 
 

Úspěšný rok 2023! 


Autor: Michal Kolařík

Spoluzakladatel a provozovatel portálu City.cz. Náměty živnostníků a firem z jejich denní rutiny přenáším na náš vývojový tým. S cílem přinést inovace v zákaznických službách prostřednictvím rezervačního systému Citydiář a věrnostního programu Citykarta, služeb od City.cz



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: