Rezervujte termíny i prodávejte vouchery a zboží. S Citydiářem to zvládnete i bez vlastního webu



  24. 03. 2021

City.cz v těžké době přichází se zcela novou verzí rezervačního systému Citydiář 2.0. Díky ní nejen že snadno vyřešíte kontakt se zákazníkem aniž byste museli zvednout telefon či dokonce mít vlastní web. Nová verze je navíc plná inovativních vychytávek, které zjednoduší život vám, i vašim zákazníkům.

Pandemie všechny podniky v Česku postavila před novou výzvu. Jak zajistit odbyt v období, kdy osobní kontakt se zákazníkem je takřka nemožný? A jak zefektivnit objednávání klientů, až lockdown odezní? 

Za každým podnikem a jeho majitelem stojí příběh, který inspiruje. Žijeme podnikáním našich klientů a jsme rádi, když vidíme, že se jim daří si plnit své sny.

Ať už jde o malou skromnou živnost či velké ambiciózní vize, nasloucháme jim a snažíme se, aby náš rezervační systém byl pro klienty jednoduchý a přehledný. A je úplně jedno, jestli prodáváte vstupenky, zboží nebo rezervace....

Slovo dalo slovo...a programátoři hlavy dohromady

Jedním z takových příběhů je třeba Wellness Rychleby, kde dlouho hledali rezervační systém na míru svému podniku.

Slovo dalo slovo, programátoři hlavy dohromady a dnes je pro tým masérek a specialistů papírová objednávková kniha minulostí. Evidenci si vedou v Citydiáři, který jim ulehčí komunikaci v týmu a přidělování objednaných klientů.

"City.cz byla jediná společnost, která byla schopna dosti zásadně přepracovat standardně nabízený produkt do individuální podoby, jenž byla vhodná pro naše provozy,” uvedl majitel Wellness Rychleby Petr Horáček.

Pořádnou dávku inspirace nám přinesla například i spolupráce s největším zábavním parkem na Vysočině, Rodinným parkem Robinson, který hledal řešení pro odbavení vstupenek na připravovaném festivalu pro tisíce lidí.

A protože už dříve využívali právě rezervační systém Citydiář, řešení bylo nadosah. Navrch jsme podpořili předprodej pozvánkou s odkazem na nákup vstupenek, soutěží a také rozhovorem na City.cz.

 

Nebo nás třeba oslovily dlouhý holky. Přesněji, majitelka salonu dlouhy-holky.cz, specializujícího se na módu pro vysoké dámy. Požadavkem bylo umístit rezervační formulář na web, tak aby si zákaznice mohly zarezervovat čas na zkoušení na prodejně jen pro sebe.

“Skvělá práce a skvělá podpora:-),” potěšil e-mail od majitelky salonu Taťány Pavlištové po nasazení Citydiáře na web.  

Podobným příběhům, které jsou pro City.cz motorem, nasloucháme denně a denně si tak klademe otázky. Jak tento proces klientovi zjednodušit? 

Stále více otázek? Odpovědí je Citydiář 2.0

Nasloucháním majitelům jednotlivých provozů však otázek stále přibývalo. Odpovědí na ně je rezervační systém Citydiář ve zcela nové verzi 2.0. 

“Od základu nový systém jsme postavili na půdorysu požadavků, které jsme sesbírali na vzorku desítek klientů původní verze rezervačního systému v první vlně pandemie,” uvádí vedoucí vývoje Martin Szablatura. 

Výsledkem je chytrý rezervační systém, který umožňuje: 

- rezervace termínů, lekcí, pokojů… 
- prodej produktů
- prodej vstupenek bez provize s generováním QR unikátního kódu do vstupenky pro odbavení, s možností vlastního grafického podkladu voucheru
- náhled na termíny rezervací v google kalendáři
- propojení s CRM Anabix
- url odkaz na rezervace bez nutnosti vkládat kód na web
- platby kartou, podpora Apple Pay a Google Pay
- generování faktur
- platby pomocí QR kódu bez nutnosti aktivace platební brány
- editace odchozích e-mailů
a další vychytávky, které postupně do Citydiáře 2.0 přidáváme. 
 

Citydiář v nové verzi 2.0 kromě toho umožňuje vytvoření vlastních kolonek v objednávkovém formuláři, personalizaci dostupných informací pro konkrétní zaměstnance a má jednodušší a intuitivnější rozhraní

Připravovanou novinkou pak je načítání a odečítání kreditů z věrnostních karet - více o nich na www.benefitovakarta.cz

Nastavení i první dva měsíce provozu zcela zdarma

Výhodou také je, že si můžete vyzkoušet rezervační systém Citydiář na dva měsíce zcela nezávazně zdarma v neomezené verzi. Je  jedno, kolik máte provozoven, zaměstnanců, objednávek. A když se rozhodnete jej využívat i nadále, vyjde vás pouze na 2500,- korun ročně pro jednu provozovnu. 

S každým zájemcem po telefonu individuálně projdeme jeho představy a požadavky, jaká má od rezervačního systému očekávání. "Následně rezervační systém nastavíme zdarma na míru každého klienta a nastavením provedeme a zaškolíme," dodává specialista služeb City.cz Michal Kolařík.

Nyní je to na vás. Stačí vyplnit krátký dotazník a následující den se Vám ozveme.

Těšíme se na Váš příběh.




Autor: ( red )



Vyhledáváme ty nejlepší zážitky ve městě.
Chcete o nich vědět mezi prvními?

Přidejte se k nám na facebooku!

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: