Až 37 procent Čechů na dopravu zdarma slyší. Podle odborníka Jakuba Michalovského slouží nejen jako motivační nástroj k nákupu na e-shopech, ale také jako způsob, jak popohnat lidi v pořizování vánočních dárků.
„Loni zaznamenaly tři Dny s dopravou zdarma obrat přes půl miliardy korun, a tím odstartovaly vánoční sezónu. Díky tomu, jaké extrémy se dají letos očekávat, předpokládáme, že během těchto dní budou lidé nakupovat nejvíce z celého roku a že akce překoná minulý ročník,“ uvádí Jan Kriegel ze zákaznického centra internetového srovnávače cen.
V letošním roce se akce uskuteční od 13. do 15. listopadu. V úterý odstartuje v pravé poledne. Ve čtvrtek pak skončí minutu před půlnocí.
Obchodníci také varují před podvody obchodníků, kteří často lákají na vysoké slevy, přitom ale cenu výrobku uměle navýší, aby se pak dostali na původní hodnotu.
„Méně solidní prodejci mohou uměle zvýšit původní cenu zboží, aby sleva vypadala lákavě. Pokud máte pochybnosti, zkuste si u výrobce najít doporučenou prodejní cenu, nebo se podívejte na srovnávače zboží, které sledují cenu výrobku dlouhodobě,“ dodal odborník Michalovský.
Případná ukvapenost by pak nakupující mohla mrzet.
Autor: Petr Jindra
Přidejte se k nám na facebooku!