Procesní poradenství pomáhá
- definovat strategii
- nastavit funkční věci ve firmě tak, aby podporovali její cíle
- nastavit hodnotící, motivační a odměňovací systém na firmě
- vytvořit systém měření výkonu společnosti, spokojenosti zákazníků atd.
- pomocí koučinku a koučovacích technik podporovat rozvoj osob a tím i firmy
Poradenství při výběru ERP, CRM pomáhá
- definovat požadavky na nový systém
- vytvořit kompletní projektovou a prováděcí dokumentaci
- zajistit právní servis v oblasti IT
- nastavit parametry měření úspěšnosti výběru software
- projektově řídit celý výběr software
- nasměrovat do správné skupiny ERP, CRM systémů = značná úspora času při chybných poptávkách dodavatelů těchto systémů
- atd.
Interim management obsahuje
- Dočasné obsazení pozice manažera či poradce v rámci firmy externím specialistou.
- Manažer přejímá zodpovědnost za vybraný projekt či úkol a získává související pravomoci.
- Úkol manažera a jeho pravomoci jsou předem dohodnuty.
Přínosy Interim managementu pro Vaši organizaci
- Velmi rychle Vám poskytneme zkušeného pracovníka.
- Se specialistou snadněji projdete obdobím změn, restrukturalizací, rozšiřováním a dalšími procesy.
- Poskytnutý manažer se rychle adaptuje a důsledně začne směřovat k vytyčenému cíli.