Bez marketingu se společnost posouvá dopředu opravdu pomalu. Možná jsou produkty nebo služby, které nabízíte, skvělé. Nicméně, pokud o nich vaši potenciální zákazníci nevědí, nic nevyděláte.
Někteří zákazníci se o vás dozví, navštíví vaše webové stránky, ale nenakoupí. Důvod, proč tak neučinili, může být jakýkoliv. Možná o produkt jeví zájem, avšak právě nebyl vhodný okamžik k nákupu.
Prostřednictvím různých marketingových kanálů, jako je například Facebooková reklama nebo PPC reklama, se daným zákazníkům můžete připomínat.
V první řadě by vám měly být jasné vaše cíle. Chystáte se vypustit nový produkt a chcete zvýšit tržby? Začněte s výkonnostním marketingem.
Na potenciální zákazníky můžete cílit například na Facebooku, o novinkách je můžete informovat třeba prostřednictvím Newsletteru. Díky jasně definovanému cíli bude pro vás jednodušší zvolit ten nejvhodnější marketingový kanál.
Mezi kanály, pomocí kterých můžete se zákazníky komunikovat, patří sociální média, zejména Facebook a Instagram. Ta umožňují představit značku v lidském světle.
Skvělý způsob, jak si vybudovat důvěryhodnost, je blogování. Díky článkům poskytnete zákazníkům přidanou hodnotu, a tedy informace, které by jinak museli vyhledávat jinde.
Pokud si s marketingem stále nevíte rady, obraťte se na profesionály - marketingovou agenturu s četnými zkušenostmi a dobrými referencemi.
Máme zkušenosti a nedošel nám náboj. Jsme profesionálové, ale vždy s lidským přístupem. Pracujeme naplno, i když se šéf zrovna nedívá. Jsme soutěživí,...
Přidejte se k nám na facebooku!