Pět důvodů, proč byste měli vyzkoušet Facebook

Zdroj: ilustrační foto

25.10.2019
/KOMERČNÍ SDĚLENÍ/ Facebook je mezi námi již nějakou dobu. Jeho potenciál pro byznys je ale stále obrovský. I proto si mezi sociálními sítěmi stále drží přední příčku.

Facebooku je skvělý nástroj, díky kterému se spojíte nejen se stávajícími ale také s potenciálními zákazníky. Jaké jsou jeho výhody a co všechno vám může nabídnout?

Zjistíte toho hodně o své cílovce

Facebook je skvělý způsob, díky kterému budete moci komunikovat s vaším publikem. Fanoušci o vás vědí a sledují vás proto, že se chtějí se dozvědět něco navíc o vás a vašich produktech. Navíc máte k dispozici i statistiky, které vám poskytnou užitečné informace o cílové skupině.

Ukážete svou lidskou stránku a vybudujete komunitu

Budování značky je v dnešní době alfou i omegou. Díky vašemu facebookovém profilu budou lidé schopni přiřadit značce tvář i osobnost. Reprezentace společnosti tak nikdy nebyla jednodušší, než je tomu dnes.

A to nemluvíme o tom, že kromě klasické komunikace, dáváte také svým zákazníkům možnost vyjádřit svůj názor prostřednictvím recenzí, komentářů či zpráv. Váš profil se postupně proměnív komunitu.

Lidé tráví na Facebooku moc času

Facebook je příliš velký na to, abyste si ho mohli dovolit ignorovat. Stránku na Facebooku prostě potřebujete. Představte si, že průměrný člověk se na sociálních sítích pohybuje skoro 2 hodiny denně. To už něco znamená, nemyslíte?

Máte možnost zacílit reklamu zcela přesně

Možnosti cílení je skutečně nepočítaně. Můžete se zaměřit na návštěvníky vaší webové stránky, na lidi, kteří nějak interagovali s vaší Facebookovou stránkou, na samotné fanoušky nebo na nové publikum. Nemluvě o tom, že Facebook reklama umožňuje skutečně podrobné cílení. Vybírat si můžete kromě pohlaví, věku, demografických údajů a lokality i zájmy a můžete tak oslovit lidi, které vaše služby či produkty budou zajímat.

Získejte nové zákazníky a zvyšte své tržby

Reklamy zaměřené na nové publikum vám přinesou ovoce. Když noví lidé navštíví vaše stránky a projeví o ně zájem, můžete na ně svou další kampaň zacílit, díky čemuž se zvyšují vaše šance na úspěch.

Přemýšlíte, že byste se do Facebooku pustili, ale nejste si jisti, jak uchopit Facebookovou marketingovou strategii a celý výkonnostní marketing? Obraťte se na online marketingovou agenturu, která váš problém vyřeší a pomůže vám získat náskok před konkurencí.


Silvertown productions s.r.o.

Komunikace, zpravodajství, grafika, inzerce, tisk. Provozovatel portálu City.cz, věrnostního programu...
  • Líbil se Vám tento článek?
  • Zajímal by článek někoho z vašich přátel?
  • Máte co k článku říct? Využijte komentářů.
  • Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

    Partneři portálu: