Novostavby na prodej a nejčastější přešlapy při jejich propagaci

Ilustrační foto Zdroj: Pixabay.com

07.07.2020
/KOMERČNÍ SDĚLENÍ/ Jak připravit nabídku, abychom našli motivované klienty našli a mohli s nimi uzavřít obchod? Cesta k cíli může být obtížná, ale je několik základních věcí, které si můžeme vzít k srdci, abychom uspěli.

Cíl úspěšného developera je připravit své novostavby na prodej a najít motivované kupce.

Jak vzít novostavbu a udělat z ní opravdový úspěch?

Pustili jste se do oboru realit? Je potřeba si uvědomovat konkurenční povahu tohoto odvětví. Pozornost zájemců o domy a byty je stále nižší a musíme být lepší než obrovské množství všelijakých nabídek, které mohou být výhodnější. Mohou nabízet lepší cenu, dodatečné výhody, které Váš projekt neumožňuje, zkrátka jsou poutavější, ale kvalitní propagaci může zařídit každý.

Jak propagovat novostavbu, aby naše nabídka nezapadla mezi konkurencí?

Každý obor má standardy a předem dané informace, které zákazník potřebuje znát. Těmto bodům říkejme obsah. Jakým způsobem budeme tento obsah prezentovat je forma. Obě dvě složky jsou naprosto zásadní, jelikož neexistují jedna bez druhé.

Nejde jen o to, co komunikujeme, ale i jak to říkáme. Soustředit se na obě strany marketingové komunikace a snažit se eliminovat chyby je důležité, abychom nebudili podezření v očích zájemce.

Proč si novostavby zaslouží co nejlepší prezentaci?

Marketing neboli prezentace je způsob, jak upoutat pozornost. Dává možnost získat určitý dojem. A na základě tohoto dojmu neboli emocí si člověk vybírá. Lidé nenakupují logicky, ale na základě emocí a důvěry.

Čím větší důvěryhodnost jsme schopni vyvolat, tím spíše se nám bude v obchodě dařit. Lidé chtějí nakupovat od lidí nebo společností, kterým věří. A naše nabídka by měla vždy vyvolávat důvěru a zájem našich zákazníků.

Lidský mozek je dokonalým detektorem lži. Pokud vidí něco podezřelého rozsvítí se varovný signál.

Co může být takovým varovným signálem při prodeji nemovitosti? Takový signál může vyvolat několik věci. Pojďme teď prozkoumat samotnou propagaci. Tedy to, co zákazník vidí na internetové stránce, když prohlíží nabídky všech prodávajících. Většina realitních portálu dává svým návštěvníkům pouze 3 základní prvky, podle kterých můžeme nabídky třídit. Jaké prvky to jsou?

  • Úvodní fotografie inzerátu
  • Celkovou požadovanou cenu
  • Hlavní nadpis nabídky neboli text
  • Adresu a umístění v městské části

Naším cílem při prodeji je eliminovat varovné signály a vyvolat dobrý dojem. To je základem úspěchu. V první části marketingu nemovitosti tedy musí soustředit síly a vytvořit co nejpoutavější fotografie, text a samozřejmě uvést vše přesně a podrobně.

Proč řešit detaily a podrobnosti, když lidé stejně nečtou?

Lidé chtějí za svoje peníze co nejvíce. Čím více jsme schopni dát, tím spíše se nám naše snahy vrátí v podobě úspěšného obchodu. Lidé jsou sice stále nesoustředěnější, ale podvědomě chápou rozdíl mezi nabídkou, která je vytvořena s maximální precizností a poctivostí oproti nabídce odfláknuté. Představte si například inzerát nebo stránku, kde není žádný text a nic neříká. Zůstali byste? Pravděpodobně tak vteřinu a pak šli dál.

Proč? Prostě vám nic nedává. Není tam co získat. A Vaším úkolem je zásobit zájemce co nejvíce informacemi a podklady, které mohou ovlivnit jeho rozhodování. Čím více jsme schopni nabídnout kontextu, informací a zdánlivě nepodstatných věcí, tím spíše máme šanci uspět. Protože nabídnout informaci nebo poutavý obsah?

Zákazník to zajisté ocení a vy jej máte zdarma k dispozici. To samé platí pro způsob, jakým tyto informace prezentujeme. Vše by totiž mělo sedět a vytvářet důvěryhodný dojem. Pokud sice nabídnete hodně kvalitních informací, ale budete mít všude chyby v textu, fotografie budou rozmazané a stránka se bude dlouho načítat, ztrácíte velmi důležité body.




Silvertown productions s.r.o.

Komunikace, zpravodajství, grafika, inzerce, tisk. Provozovatel portálu City.cz, věrnostního programu...

Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: