Ve schránce oznámení o uložení zásilky, protože v době pokusu jste údajně nebyli doma. A vy tam jste celý den. Krevní tlak vyletí na maximum. Tento scénář se opakuje již několik let v nejedné domácnosti. Situace je stále stejná již několik let. Objednáte si zboží na internetu, kde máte dopravu zdarma nebo si nemůžete zvolit jinou dopravu, než-li Českou poštou.
Dostanete SMS oznámení, který den Vám bude zásilka doručována, tak si v práci zařídíte volno a čekáte. Čekáte celé dopoledne, odpoledne a ona zásilka nikde.
Navečer Vám přijde oznámení e-mailem nebo SMS, že jste v době doručování nebyli doma, takže si máte zajít na poštu, anebo si můžete za poplatek objednat opakované doručení. Nejhorší je, že v mnoha případech se jedná o službu balík do ruky, která je placená.
V dnešní době to došlo tak daleko, že už ani ten den lístek ve schránce nemáte, ale vše Vám oznámí jen e-mailem nebo lístek najdete druhý den odpoledne ve schránce
Česká pošta je problém, ostatní dopravci vše zvládají. Za ty roky jsem napsal několik reklamací a stížností na DEPO na vedení pošty, ale odpovědi jsem se nedočkal. Pošta se chová arogantně a čerpá obrovské státní dotace. Je zjevné, že jde o systémové selhání a odpovědní řídící pracovníci naprosto nezvládají situaci.
Nestěžuji si na pracovníky za přepážkou, kteří jsou z donucení dealery všemožných finančních služeb, prodavači spousty dalších věcí, které vám k ničemu nejsou, ani nehaním poštovní doručovatelky vláčející za sebou obrovské tašky poštovních zásilek s velkým doručovacím rádiusem.
Bohužel úplně stejnou zkušenost s Českou poštou a balíky má úplně každý, koho znám. Máte také stejnou zkušenost? Co s tím?
Autor: Ales Urban
Ukázat další blog tohoto autoraPřidejte se k nám na facebooku!