Noc reklamožroutů je unikátní přehlídka nejlepších reklam z celého světa. Mimo festivalu v Cannes jde o největší událost ve světě reklamy, která se koná už přes 30 let a v současnosti je k vidění ve více než 40 zemích světa. Historie show The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Poprvé se uskutečnila již v roce 1981.
Také letos Reklamožrouti budou servírovat reklamy chytré i hloupé, inteligentní a nudné, vášnivé, působivé a dojemné, exotické nebo kontroverzní. Diváci si tak mohou vychutnat přehlídku toho nejlepšího, co svět reklamy za poslední léta vytvořil.
„Dramaturgové přehlídky si dávají záležet na tom, aby se do výběru dostaly zábavné kousky i vážnější snímky. Mnohé reklamy svým obsahem přesahují pouhý reklamní záměr a nutí nás se zamyslet nad společenskými či životními situacemi. Zajímavé jsou také rozdíly mezi velkorozpočtovými reklamami a videi, u kterých dokázali tvůrci vytěžit hodně efektu z malého rozpočtu,” vysvětlil pořadatel David Horáček.
Letošní Noc Reklamožroutů ukáže, jak do videa přirozeně vstupují prvky globalizace. Typickou ukázkou je reklama Apple Appocalypse, která ukáže, co vše se může stát, když vypnete jednu zásuvku. Naopak význam individuality představí reklama Adidas One In Billion. Již tradičně nesmějí chybět také sekce japonských reklam. Na své si přijdou i romantici u poetických reklam Dolce Gabbana. V přestávkách mezi reklamními bloky čeká na diváky atraktivní doprovodný program.
PROGRAM:
18.00 Otevření klubu
19.00 Promítání prvního bloku reklam
20.30 1. přestávka
20.45 Promítání druhého bloku reklam
22.15 2. přestávka - Losování cen
22.30 Promítání třetího bloku reklam
00.00 3. přestávka
00.15 Promítání čtvrtého bloku reklam
01.20 Konec promítání
Reklamní show plná geniálních nápadů se uskuteční v brněnském klubu Fléda ve čtvrtek 21. února od 19 hodin.
Více informací naleznete na stránkách Noci reklamožroutů.
zobrazit méně