Jak je důležité být vidět na internetu

Ilustrační foto. Zdroj: Pixabay.com

31.08.2020
/KOMERČNÍ SDĚLENÍ/ Žádný obchodník, který to se svým podnikáním myslí vážně, se v 21. století neobejde bez webových stránek. Kdo dnes totiž není na internetu, nebo alespoň na sociálních sítích, ten jakoby neexistoval. Důvodů, proč si kvalitní web pořídit, ale existuje mnohem víc.

Pomáhají prezentovat identitu a vizi vaší značky

Webovky fungují v podstatě jako taková výkladní skříň vaší firmy a značky. Slouží k vaší prezentaci, nestačí je proto „jen“ mít, ale musí také hezky vypadat. Pokud se do nich zákazníci na první pohled nezamilují, pak je ztrácíte.

Během pár kliknutí jednoduše odejdou a obchod uskuteční jinde, u vaší konkurence. Nechcete-li tedy přicházet o příležitosti, kontakty a vyšší tržby, musíte si dát na tvorbě webových stránek hodně záležet. Rozhodující roli hraje moderní a přehledný design, ve kterém se zákazník nejen neztratí, ale bude se v něm cítit jako ryba ve vodě. 

Pomáhají prezentovat vaše produkty a služby

Potenciální zákazníky můžete nalákat také zajímavými články a náměty, které na stránkách uveřejníte. Velice ocení různé rady a tipy, které jim mohou posloužit jako vítaná inspirace. Pokud v psaní textů nejste zrovna kovaní, oslovte reklamní agenturu, která disponuje šikovnými copywritery.

Ti vám vytvoří texty na míru, které splní všechny nároky, jak po obsahové stránce, tak po té technické. Výsledkem budou čtivé, srozumitelné, správně naformátované texty bez hrubek, které si vaši zákazníci s chutí přečtou. Dobrý obsah vám zajistí nejen větší návštěvnost, ale navíc tvoří základ pro kvalitní SEO.

Fungují jako zákaznický servis

Webové stránky zastávají také funkci zákaznického servisu. Potřebují-li dnes zákazníci vyřešit nějaký problém nebo hledají odpověď na otázky, které je o vašem produktu či službách zajímají, rozkliknou si váš web. Právě na něm by měli najít, kdo jste, s čím jim může daný produkt pomoct nebo proč by ho měli chtít zrovna od vás.

Díky webu zůstáváte nepřetržitě na příjmu a jste k dispozici 24 hodin denně. 7 dní v týdnu, zkrátka kdykoli, kdy vás potřebují, ať už prostřednictvím kontaktního formuláře, mobilu nebo chatbota. Tak držte krok s dobou i s vašimi zákazníky!




Zapojte se do dění. Bavte se a vyhrávejte.

Partneři portálu: